A TRUE FRIEND NEVER LIES

TJO! Helgen har varit helt ok bra :) varit med min kära vän Essi<3 vi drog till koi i fredags och kände på oss att kvällen skulle bli lyckad, under kvällen dök mitt x upp och haka på oss. det slutade med att vi drog till max o käka sedan blev det efter fest at my place. Vaknade tråkigt nog sjuk, halsen va helt svullen och hade legat med snuva och hosta hela natten, blääää! känner mig lite bättre idag :) hoppas på att jag är frisk imon. Har suttit och pluggat hela dagen, och bara varit. skönt med såna dagar! Nu ska jag försöka avrunda denna kvällen med tv och te.
POS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon som har mörkt hår är jätte lik vanessa hudgens!

2011-03-30 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0