DON'T BE AFRAID


Nu har det exakt gått 1 vecka sen jag flyttade hit till Norge. Till en början kommer jag bo ca 1 tim utanför Oslo en by som heter Askim. Kanske inte det roligaste men det är en bra början for mig. Anledningen till att jag flyttade hit var för att jag var sa trött pa Sverige över lag. Kändes som allt stod stilla. Jag ser detta som en ny start i mitt liv. Här kan jag verkligen sattsa pa min karriär och stöta på fler utmaningar. Men man måste såklart kämpa för det. Så för er som är nyfikna och vill få mer info om hur man ska gå till väga för att jobba eller kanske bara är sugen på och veta hur själva oslo är kan följa med mig här på min blogg:)
 POS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0